ورود همه نوع آقا ممنوع
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من الیزابت آریانی 13ساله هستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد



ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 153
تعداد آنلاین : 1

شروع کد تغییر شکل موس -->

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


شروع کد تغییر شکل موس -->

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


نويسندگان
الیزابت آریانی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 16:21 :: نويسنده : الیزابت آریانی
واقعیت بخونید    + ۱۸

 

۱-تا وقتی بچن هر چی می خوان بدست بیارن براش لج می کنن خودشون رو به درو دیوار می زنن

کولی بازی در میارن و..

ولی این موضوع فقط ماله دورانه بچگی نیست!!!!!!!!!

2-ادعا شون میشه مخه ریاضین ولی تو دوران دبیرستان تا نوکه اتودشون میشکنه ترکه تحصیل می کنن!!!!!

3-حالشون از دخترا بهم می خوره وبه ضد دختر می سازن!ولی  همه میدونن اول و آخر آویزونه دختران(هر کی مخالفه دلیل بیاره.در ضمن من با استثنا ها کاری ندارم)  

4-تا مامانه بهش نگا چپ می کنه شب خونه نمیاد

5-بیچاره ها تو خونه بهشون محبت نمیشه!!!! (آخی)

معتاد میشن/ قرصxمیخورن/خود کشی میکنن(راستی میدونستین درصد خودکشی پسرا بیشتر از

دختراست.اینو گفتم تو نظر دادن  دقت کنید!!!!)

6-از نظرشون دخترا بی وفان هوس بازن واحساس ندارن ولی  خودشون هزار تا دوست دختر دارن که به

همشون قوله ازدواج دادن آخر هم هیچ کدومو نمی گیرن(اینم تجربه بود و عین واقعیت ولی من خودم

تجربش نکردم لطفا تو نظراتون نگین من  عقده ای شدم  یا شکست عشقی خوردم)

6-درصد ورود پسر ها  به دانشگاه  زیاده ولی در اومدنش...!!!!(البته ورودشون هم بعد از چندین سال

پشت کنکوریه که دیگه انقدر امتحان دادن مامان باباهه دلشون می سوزه با هر بد بختی سوال هاشو

می خرن)

۷-ودر آخر میدونید چرا اوله مطلب +18 گذاشتم

چون می خواستم پسرا علاقه مند شن بخونن

میدونید که چقدر ....



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت13:25---11 خرداد 1391
از استثنات خوشم اومد

ana
ساعت10:41---10 خرداد 1391
aliiiiiiiii bod

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: